sightseeing in Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Hedy Pastora - WaarBenJij.nu sightseeing in Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Hedy Pastora - WaarBenJij.nu

sightseeing in Singapore

Door: Hedy

Blijf op de hoogte en volg Hedy

14 April 2016 | Singapore, Singapore

Na het ontbijt de taxi genomen naar het Suntec city om eigenlijk met de topless bus een rondje te rijden maar hebben toen toch maar besloten om voor de Duck tour te nemen. Dit is een boot die half op de weg rijdt en de rest in het water. We zaten achter in dicht bij de motor en kunnen zodoende niet goed luisteren naar de gids. Ik heb oor watjes in mijn oren gedaan want ze deden echt pijn. Toen shoppen in Suntec city en daarna naar een andere Moll Parkway gegaan om voor Ita rijststomers te kopen.
Even thuis gerelaxt en dan naar de grootste Casino gegaan. Echt het was groot! Casino Breda gaat er wel 3x in! Ze waren wel heel streng bij het binnen komen. Wij toeristen mochten gratis naar binnen maar de locale mensen moesten 100 dollar betalen. Dit is om ze te ontmoedigen.