Sentossa - Reisverslag uit Singapore Island, Singapore van Hedy Pastora - WaarBenJij.nu Sentossa - Reisverslag uit Singapore Island, Singapore van Hedy Pastora - WaarBenJij.nu

Sentossa

Door: Hedy

Blijf op de hoogte en volg Hedy

14 April 2016 | Singapore, Singapore Island

Vandaag kregen we heel de dag de auto van mijnheer Tiauw ter leen met chauffeur Ahing. We mochten overal naar toe gaan want hij voelde zich schuldig omdat hij geen tijd voor ons had omdat hij zoveel gasten had.
We gingen naar Sentossa en hebben voor de butterfly, zee aquarium en dolfijnenshow gekozen. De dolfijnen show was vroeger aan het strand en nu in een binnenbad en we mochten nu niet met de dolfijnen op de foto! Weer een teleurstelling. Alles moest door Ahing betaald worden van ons gastheer. Ook hebben nog gegeten bij een Malaysian food court en wel heel lekker. Het was inmiddels 15.00 en om te zwemmen hebben we geen tijd dus lekker even relaxen en straks aan zee eten. Aduh we worden echt dik!

Zo net terug van het eten aan zee! Dit was wat ik bedoelde waar ik mijn met mijn verjaardag wilde eten! Ze zijn dus verplaatst. Dit was veel leuker en aan de zee! Heerlijk gegeten. Bestellen maar en je tafelnr. geven en alles komt warm aan en kan je afrekenen. 3x niks kost het hier en heerlijk. Ook weer niets hoeven te betalen.
We wilden nog even langs het strand wandelen en Ahing zei loop maar langs de kust naar dat restaurant in de verte dan pik ik jullie daar wel op. We liepen er naar toe maar opeens konden wij niet verder want we moesten een brede waterpartij oversteken maar er was geen brug. Dus moesten wij weer terug lopen en om een meertje naar het restaurant lopen. Ver was het en Ahing was al met de auto aan de andere kant en zag ons niet dus was even in paniek want hij was onze bodygard en belde naar de enigste telefoonnr. die hij had en vroeg waar ben jij en Ita zei in Holland!! Hihihi had hij Ita gebeld maar gelukkig is alles goed gekomen en heeft hij zijn golden girls terug gevonden.

• 14 April 2016 - 11:17

Sharon:

Hmmmmm.... dat klinkt heerlijk!

• 14 April 2016 - 15:13

Ita:

Ja, eerst om half vier smorgens wakker gebeld en toen zoektocht van de chauffeur, en maar giechelen ! Blijf genieten !
    Hoeveel waren de stomers plus verzendkosten ?xxxxxita

• 15 April 2016 - 08:34

Esther:

Gelukkig goed afgelopen.wat een bak.is wel lachen met jullie
    het belooft wat met de rest van de reis.