Toch weer fijn om thuis te zijn!! - Reisverslag uit Raamsdonksveer, Nederland van Hedy Pastora - WaarBenJij.nu Toch weer fijn om thuis te zijn!! - Reisverslag uit Raamsdonksveer, Nederland van Hedy Pastora - WaarBenJij.nu

Toch weer fijn om thuis te zijn!!

Door: Linda/Hedy

Blijf op de hoogte en volg Hedy

15 Mei 2016 | Nederland, Raamsdonksveer

Linda ;
Ahwel...onze laatste dag in Indoland was vroeg begonnen. Om 05 uur ging de wekker, snel wassen, tanden poetsen en aankleden.
Toen een bakje ginseng koffie, nog wat laatste dingetjes in de tas en klaar voor vertrek.
De taxi was ruim op tijd(06 uur) en na geknuffeld te hebben met Pieke en Mien met gemengde gevoelens de taxi ingestapt.
Na gewuifd door hun ons laatste ritje naar het vliegveld. Alles verliep voorspoedig en na 2x 'overgestapt' te hebben eindelijk de vlucht naar Amsterdam.
'ochtens om 6.45 uur geland en gelukkig geen controle door de douane...poeh poeh!! En daar was de familie....eindelijk weer!!!
Het was een super mooie en geweldige vakantie geweest om nooit te vergeten...maar toch ook weer fijn om thuis te zijn.
Straks hebben we de film en ons vakantieboek om alles te herbeleven en de meer dan 500 foto's (minstens) om terug te kijken.
Heerlijk en vanaf volgende week ga ik weer in het gareel lopen....den ik(hihi).

Hedy:
Linda heeft het al het meeste verteld. Het was een tocht vol bobbels! Zowel met de taxi als ook de vliegtuig. Dat was niet zo fijn. Maar het fijne was dat alles zonder problemen mee is. Mangis, kedondong, salak, dodol, ikan asin, gebakken krupuk enz enz. Dus kunnen onze oudjes toch genieten van een beetje snoeperij uit hun indoland. Ik ben ook blij dat ik wat kilo's heb achtergelaten bij Pieke en Mien want zij brengen het in Augustus mee als ze bij mij komen slapen.

Lenny:
Onze laatste dag is aangebroken. We hebben ons vervoer geregeld en werden om 6.00 op gehaald. Ons vliegtuig vertrok om 9.45 van Jakarta naar Singapore. We waren ruimschoots op tijd en stonden in de rij om in te checken en zijn al bereid om overvracht te betalen....Wat bleek....helemaal niks te betalen, alleen de handbagage van Stella was te zwaar en moest een deel naar mijn handbagage en dan was alles goed....Wat een meevaller! (hihi)

In Singapore aangekomen hebben we onze koffers opgehaald en weer ingecheckt en hadden we zo'n 4 uur tijd over. Op Singapore Airport is dat geen straf! Linda en Stella hebben de laatste inkopen gedaan (toko Bengawan Solo) en ook hier geen problemen.

Op naar het volgende traject. Hong Kong!! Opdit airport hebben we zo'n twee uur en we zaten al bij de gate te wachten (konden toch niets meer kopen) toen we allemaal moesten verplaatsen. De gate werd afgesloten wegens een te verwachten vlucht van United Airlines waar bij de ruimte nodig was voor extra beveiligingsmaatregelen. We hebben toen maar van ellende op de grond gezeten. Om 00.15 vertrokken we naar ons laatste bestemming Amsterdam.

Wat een heerlijke thuiskomst. We werden opgewacht door Ita, Ronald, Roy, Mario en Francis, Cheryl en Jules.
Wat ik als eerste zag was Ronald, wat is hij afgevallen en bruin geworden. Wat heb ik hem gemist ondanks dat het een hele leuke vakantie was geweest. Ben blij weer thuis te zijn!!