laatste dag in Jakarta!! - Reisverslag uit Jakarta Pusat, Indonesië van Hedy Pastora - WaarBenJij.nu laatste dag in Jakarta!! - Reisverslag uit Jakarta Pusat, Indonesië van Hedy Pastora - WaarBenJij.nu

laatste dag in Jakarta!!

Door: Hedy

Blijf op de hoogte en volg Hedy

11 Mei 2016 | Indonesië, Jakarta Pusat

Vandaag hebben we ons weer verwend door haar te knippen, te verven, massage van rug en armen en dat voor 12 euro. Daarna met een angkot (wilde bus) voor 14 cent pp, waar je ook naar toe gaat, naar een mall verder op. Wat hebben we gelachen want naar huis gaande reed hij binnen door en moesten wij over slapende politie gaan en vliegen wij bijna tegen het dak op wat natuurlijk een geschreeuw van ons ontlokte! De chauffeur vond het zo leuk dat hij ietsje harder over die bulten reed! Dus hebben we weer het een en ander gekocht.
Vol verwachting gaan we morgen om 6 uur hier weg en hopen dat we door alle douane's komen met ons planten enz. enz.. Onze broer Peter (zit bij de douane) zorgt dat hij niet in de buurt is en dat zijn telefoon uit staat.
Zo nu de laatste dingen doen en lekker slapen want morgen moeten wij 5 uur op!!