plan A, B, C, of F - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Hedy Pastora - WaarBenJij.nu plan A, B, C, of F - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Hedy Pastora - WaarBenJij.nu

plan A, B, C, of F

Door: Lenny

Blijf op de hoogte en volg Hedy

12 April 2016 | Singapore, Singapore

plan a was om met de Hop on /Hop off bus een city tour te maken, maar helaas, na het ontbijt, begon het ontzettend te regenen. Dus op naar plan B. met Si Roma (pebantuan) naar het andere lege huis van mr. Tiauw. Het was een wow huis, al 10 jaar leeg, met alles erop en eraan, sauna, fitnessruimte, mega kamers etc. etc. Daarna zijn we met haar naar Pakwee ??? Dit blijkt dus een shopping center te zijn met de naam Parkway. 's avonds zouden we naar casino gaan. Al gedandan, telefoon Mr. T : we zijn uitgenodigd om met zijn dochter te gaan uiteten, Japans. Weg plan C(asino). Ook de gasten van Mr.T zouden meegaan, alleen zij zaten vast in het verkeer en gingen rechtstreeks naar het restaurant. Wij moesten met een kleindochter van Mr. T in de auto....
Het was een zeer zwijgzame rit...
We hebben lekker gegeten, maar gewone nasi goreng was ook goed geweest ! Het was een hele ervaring in ieder geval, leuk om het eens mee te maken. Dit was dag 4 van Singapore..