Tour Nostalgia - Reisverslag uit Semarang, Indonesië van Hedy Pastora - WaarBenJij.nu Tour Nostalgia - Reisverslag uit Semarang, Indonesië van Hedy Pastora - WaarBenJij.nu

Tour Nostalgia

Door: Hedy

Blijf op de hoogte en volg Hedy

07 Mei 2016 | Indonesië, Semarang

Vandaag vroeg opgestaan want vandaag gaan we rondje notalgia doen! Eerst zijn we naar scheve kerk gagaan! Blenduk op advies van Rob Prudon. Heerlijk geslenterd op de markt en op naar Toko Oen. Deze bestond al 80 jaar en alles was nog even lekker. Het 4e generatie beheert het nu. Toen op zoek naar Kaligarang en na de grote helling te hebben bestegen was ik een beetje teleurgesteld want ons huis is er niet meer en van de Thomson is ook veranderd. Alles wat bos was is nu allemaal huis. Maar we hebben het gevonden en de grote boom boven op de heuvel was er nog.
De volgende stop is naar het huis van Bob, er woont nu een pastoor in en verder was eigenlijk allen de school veranderd in een kerk. Volgens de pastoor spookt het er niet meer maar Linda en ik zijn toch maar buiten gebleven.Op naar mijn school. Ook veranderd maar wel herkenbaar. Ik was blij dat er nog een zuster op school was en ook hier heel leuk ontvangen en rond geleid. Ook heb ik in mijn klas gezeten!
Toen Ronalds school gezocht en alleen de grote mangga boom was herkenbaar. De lokalen waren er nog wel maar veel was al verdwenen.
Dan de kerk in Admodirono, gelukkig was deze open omdat ze het moesten versieren voor een bruiloft. Linda heeft nog op de plaats van haar communie gezeten. Bij de Mariabeeld nog kaarsjes gebrand.
Even langs ons huis op de Admodirono maar hier kunnen we niets zien want er was een hooge hek er om heen.
Verder alleen wat geshopt, gegeten en gegeten en natuurlijk koffie van Starbucks.
Morgen op naar Jakarta

  • 20 Mei 2016 - 05:11

    Hedwig Tan Harkins:

    Hello Hedy,
    Is dit wie ik denk wie jullie zijn? Hedy and Stella Pastora. Dit is the twee dat ik herrinered. Zijn er meer van de Pastoras? Mischien Linda ook?
    En ya, Rob Prudon? ik herinnered aleen zijn naam maar ik ken Heidy and Joanie Prudon. Dat was heel, heel lang geleeden.

    Wat een leuke vacantie zeg. Dat is het eerset vacanti naar Indonesie? ik en mijn family hebben dat gedaan en wat een heel andere culture voor de familie.

    Ik weet niet of jullie my herinered. Ik ben Hedwig een klas genoot van Stella in the lagere school, of heb ik my vergist, niet een school genoot maar een vriendin.
    Dat was bijna zestig yaar geelden. Ik heb selfs fotos met jullie in Halmahera voor mijn zus' verjaardag.

    Wel, leuk weer julie te zien. Als dit niet wie ik denk jullie zijn, dan sorry. Als het jullie zijn, groetjes and ook groetjes aan de family Prudon.

    Hedwig

  • 29 Maart 2021 - 23:35

    Rob Ruis:

    Hedy, ik herken je gelijk. En in combinatie met Semarang was het helemaal goed.
    Nog steeds dat vriendelijke gezicht. Ik speelde vaak bij jullie toen jullie bij de Gajah Mada woonden. Samen met Robbie en Rudy Prudon. Ronald had iets met Aukje Ranti. En ik was tot over mijn oren op jou. Hoe oud zou ik geweest zijn 12 of 13.

    Zou leuk zijn als je reageert.

    Hartelijke groet.

    Rob Ruis

  • 12 April 2021 - 14:14

    Hedy Pastora:

    Hi Rob, ik kan me je niet herinneren. Maar Joan Prudon en Bob Ranty wel dus als je een email adres hebt kunnen we met z'n allen herinneringen ophalen.
    Groetjes
    Hedy

  • 12 April 2021 - 14:33

    Hedy Pastora:

    `Hi Hedwig, Leuk wat van je te horen en ja zo lang geleden al dat wij ten minste ik je niet kan herinneren. Maar ik neem contact op met Hedy Prudon dan weet ik meer maar zou leuk zijn om je email adres te krijgen dan kan je me jullie foto's opsturen. Ben benieuwd.
    Groetjes Hedy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Semarang

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Mei 2016

Toch weer fijn om thuis te zijn!!

11 Mei 2016

laatste dag in Jakarta!!

10 Mei 2016

Tante Nora

09 Mei 2016

Verwendag!

08 Mei 2016

Dag Semarang
Hedy

Actief sinds 16 Feb. 2016
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 10899

Voorgaande reizen:

16 Februari 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: