Semarang - Reisverslag uit Lombok, Indonesië van Hedy Pastora - WaarBenJij.nu Semarang - Reisverslag uit Lombok, Indonesië van Hedy Pastora - WaarBenJij.nu

Semarang

Door: Hedy

Blijf op de hoogte en volg Hedy

05 Mei 2016 | Indonesië, Lombok

Gisteren avond in Semarang aan gekomen. We konden helaas niets herkennen omdat het al donker was. We hebben ook nog Koos en Farida gebeld maar geen van tweeën was bereikbaar.
Onze kamers waren niet in orde, de ene stink en bij ons deed de airco het niet. Dus om 2 andere kamers gevraagd. Allemaal goed geslapen .
Vandaag lekker ontbeten en toen begon ons tocht door Semarang

Er is zoveel veranderd dat we niets herkenden. Bob gelukkig wel. Wel ons huis, van de Prudon's, Sahetapy, onze scholen. Onze kerk staat nog op het program en Bobs huis.

Daarna lekker gegeten en op naar Rawa Pening. Mooie fotokes gemaakt en nu en we konden geld verdienen want iedereen wilde met die Belando's op de foto!

Linda Stella en Lenny zijn nu naar de Mall en we uit eten en dan gaan we poco2 doen.

• 05 Mei 2016 - 17:29

Vonnie:

Leuk he? Gaan jullie ook nog naar de Kailgarang en ons huis en die van Thomson? Hoe lang blijven jullie in Semarang?Mijn apotheek ziet er heel anders uit nu. Emy heeft er ook nog gewerkt.Weet je dat ik niet eens weet waar Rawapening is, en wat heb je daar dan?Mijn tuintje ziet er al mooi uit want alle esdoorns hebben al blaadjes en zijn nog niet verbrand door de zon.Dames geniet ze nog en groetjes aan Farida en Koos.