nu nog met z'n tweeën - Reisverslag uit Lombok, Indonesië van Hedy Pastora - WaarBenJij.nu nu nog met z'n tweeën - Reisverslag uit Lombok, Indonesië van Hedy Pastora - WaarBenJij.nu

nu nog met z'n tweeën

Door: Hedy

Blijf op de hoogte en volg Hedy

29 April 2016 | Indonesië, Lombok

Ola....
Vandaag eerst Stans herdacht met en natuurlijk vloeien er traantjes. We hadden geprobeerd haar liedje te zingen maar we konden geen van allen het zingen vanwege onze emoties

Vandaag gaan Stella en Linda ook naar Jakarta maar niet voordat we de nodige groepfoto's hebben gemaakt. Hele leuke foto's geworden.
We hebben ze toen naar het vliegveld gebracht en uitgezwaaid.
Ons plan was om onze reis van Semarang naar Jakarta te boeken maar de kantoortjes waren dicht en via internet ging het betalen niet.
Dus maar wachten tot we zelf naar Semarang gaan en binnen in het vlieghaven heb je wel kantoren van Asia Air of zo.
Toen maar naar huis gegaan want we hadden heel erge honger.
Nu ga ik maffen!

Verslag van Linda:
We zijn aangekomen in Jakarta en werden opgewacht door 4 man sterk. Na alles te hebben ingeladen zijn we naar Erna's huis gereden en hebben een file van 2 uur. Iedereen begroet en toen naar bed.