Salong Belanak - Reisverslag uit Lombok, Indonesië van Hedy Pastora - WaarBenJij.nu Salong Belanak - Reisverslag uit Lombok, Indonesië van Hedy Pastora - WaarBenJij.nu

Salong Belanak

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Hedy

27 April 2016 | Indonesië, Lombok

En daar gaan we....op pad naar een nog niet zo'n door toeristen bevolkt !.strand. Was een mooie rit door dorpjes en de rit ging ook bergje op/ en neer. En toen we al in de buurt waren en de zee van bovenaf konden zien, reed onze chauffeur Hairoel n afslag naar boven in.
daar hadden we een prachtig uitzicht op de zee in de verte en ook op de dalen om ons heen. Jammer dat je t niet zo kan vastleggen op de foto, zoals je het in werkelijkheid ziet.
Toen hebben we onze rit vervolgd....en eindelijk na ong. 1 1/2 uur....Salong Belanak. Het is er idd niet zo druk,,,maar hoge golven...dussss veel surfers.
Stel, Len Hedy en Bob zijn toen een stuk gaan lopen naar t einde van de baai en wat bleek......lekker rustig water om te zwemmen en geen surfers.
Toen zij weer terug waren hebben we lekker nasi kuning gegeten die we zelf hadden meegenomen, lekker hoor! Rond n uur of drie weer terug naar huis en iedereen was n beetje duf en moe van zon. zee en strand...dus erg stilletjes in de auto. Thuis gekomen lekker gedoucht en natuurlijk weer canasta gespeeld. 7-3

Hedy: voordat we de aan de terugweg begonnen moesten Stella en ik erg plassen. Wij zijn dus opzoek naar een toilet. maar het is nog prehistorisch dus kwamen in een smerige toilet waar je nog moet staan. Kwam er een meisje en schreeuwde brutaal bajar! Ik had haar even op haar plaats gezet en gezegd dat ze niet zo brutaal moest zijn in haar eigen taal!! Ze schreeuwde weer betalen! Ik zei als je zo schreeuwt betaal ik niet en moet je misschien betalen voor mijn hollandseplas!. We hebben dus maar voor 1 betaald!

• 27 April 2016 - 06:29

Ita:

Goed zo Heed, volgende keer gewoon wachten totdat je op het strand ben en dan in zee plassen of terwijl je op het strand zit, gewoon laten gaan hahaha !
    Wil een extraatje sturen voor jullie vier, op wie z'n rekening ??
    Xxxx