Sawah tracking - Reisverslag uit Lombok, Indonesië van Hedy Pastora - WaarBenJij.nu Sawah tracking - Reisverslag uit Lombok, Indonesië van Hedy Pastora - WaarBenJij.nu

Sawah tracking

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Hedy

27 April 2016 | Indonesië, Lombok

Vanmorgen na het ontbijt eerst Bob z'n haren geknipt en toen met z'n allen naar een tuincentrum geweest. niet te vergelijken met een Intratuin of zo. Wij in de taxi en Pak Ji en ibu Titi met 2 kinderen voor op de scooter en Bob en Arlita achter ons met hun scooter. Bob heeft voor de tuin nog wat bloeiende planten uitgekozen en Stella heeft haar dubbele kambodja eindelijk gevonden. t Is nog wel in knop, dus een verrassing of er idd een dubbele bloem uitkomt....oh la la !!
Thuis gekomen eerst lunchen en na de lunch gingen Bob, Stel en ik (zei de gek) de sawa in. Door rijstvelden en dessa's. Stella bij bijna elke boom of struik blijven staan kijken voor zaadjes. Het was echt heel leuk en iedereen die we tegenkwamen vroegen waar we heen gingen. En als we dan in het Indonesisch antwoordden werden we uitgenodigd om op visite te komen om iets te drinken. En omdat ik nog wit ben kreeg ik ook veel bekijks...hihi boelék (blanke) maar als ik dan antwoord geef in hun taal staan ze triplex.
Het was een leuke wandeling van ongeveer 1 1/2 uur. Daarna lekker languit op de ligbank tot het weer etenstijd is.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Lombok

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Mei 2016

Toch weer fijn om thuis te zijn!!

11 Mei 2016

laatste dag in Jakarta!!

10 Mei 2016

Tante Nora

09 Mei 2016

Verwendag!

08 Mei 2016

Dag Semarang
Hedy

Actief sinds 16 Feb. 2016
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 10864

Voorgaande reizen:

16 Februari 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: