Lombok 1 - Reisverslag uit Lombok, Indonesië van Hedy Pastora - WaarBenJij.nu Lombok 1 - Reisverslag uit Lombok, Indonesië van Hedy Pastora - WaarBenJij.nu

Lombok 1

Door: Hedy

Blijf op de hoogte en volg Hedy

20 April 2016 | Indonesië, Lombok

Vandaag gaan we naar Lombok! Linda en Lenny zijn eerst met Eranio en Tia mee en Stella en ik zijn geld gaan wisselen en Stella wilde nog het een en ander kopen.
Rond 13.00 uur zou Wadjan ons ophalen om ons naar het vliegveld te brengen. Alles liep op rolletjes en na afscheid van Eranio en Tia te hebben genomen zijn we weggevlogen net als een kut-ilang!(vagina weg vogel)
Het was maar een half uurtje vliegen en daar werden we opgewacht door Bob en Arlita en Pak Djie! en toen was het nog een uurtje hobbelen naar onze bungalow, Maar echt wel de moeite waard. Mooie zonsondergang gezien en prachtige bungalow!! vraag maar aan Sharon en Linda want die hebben het gezien via Skype.

Kennis gemaakt met hun pembantu, heerlijk gegeten en gezellig gebabbeld en toen ons bedje opgezocht. Ben benieuwd hoe onze eerste nacht hier wordt want er zijn heel veel muggen in onze kamer maar morgen wordt mijn klamboe geplaatst.

Morgen gaan we eerst tickets regelen voor de Stella en Linda want die gaan voor een bruiloft naar Jakarta! En dan het zwembad in! Maar nu eerst bobo!

• 20 April 2016 - 17:04

Sharon:

Bungalow; stom.

grapje!

• 20 April 2016 - 17:49

Mario:

OOOOh das die bungalow waar wij ook naar toe gaan sharon.....ooit

jaloers hoor have fun

• 20 April 2016 - 18:37

Roy Van Ommen:

Bunga=bloem,low=laag dus lage bloem,weet niet bedoelt???

• 20 April 2016 - 19:49

Ita:

Wat leuk dat jullie alweereen stapje verder zijn! Xxx