Lombok 2 - Reisverslag uit Lombok, Indonesië van Hedy Pastora - WaarBenJij.nu Lombok 2 - Reisverslag uit Lombok, Indonesië van Hedy Pastora - WaarBenJij.nu

Lombok 2

Door: Stella/Hedy

Blijf op de hoogte en volg Hedy

21 April 2016 | Indonesië, Lombok

Gisteren zijn wij hier op Lombok aangekomen. De weg n.d. place to be was toch nog n stukje rijden. Wel rustiger dan Bali. en T.Lin heeft zoals gewoonlijk veuuul fotokes gemaakt. Bob en Arl.? (ik zeg maar Ariel) hebben ons toen hun Mansion laten zien. Hoewel het al donker was waren we er toch ontzettend van onder de indruk.
We hebben zelfs een eigen onderkomen gekregen met eigen zwembad!!!!! Na ons n beetje te hebben opgefrist zijn we aan tafel gegaan. Lekkere bami met atjar kip goreng en gebakken tempe met krokant velletje.
Ik weet niet meer hoe laat dat was maar teruggekomen in ons" Kratontje"hebben we de koffers n beetje uitgepakt enz. lekker n douche genomen en toen het Lins beurt was gingen de lichten uit!!!! Even was er paniek. Gelukkig had Len (goede zorgen van onze broer)n zaklamp bij. Wij Bob gebeld en toen we wisten welke knop we moesten indrukken in geval van..... (ja ja maar knopje was wel buiten!) zijn we verder gegaan. Lachen en toen t Lens beurt was (2de X) om te douchen ze was al blood ging dat ding weer uit. Zij en ik weer naar buiten. Toen na een poosje ging alles weer uit en toen hebben we het maar uitgelaten.
Midden in de nacht of was het al tegen de morgen was ik wakker geworden door geluiden die we niet zo kennen. Dat ging min of meer door totdat de dorpszangers(in de moskee) hun stem lieten horen. That was fun!!!! Maar alles werd wakker, de hanen, honden, vogels! Zo stil als het 's nachts was zo druk op dat uur.

Van ochtend om 7 uur wakker geworden en ik zou als eerste gaan zwemmen dus meteen zwempak aan gedaan en baantjes gezwommen even daarna kwamen de rest van de musketiers en meteen was ons zwembadje vol. Natuurlijk veel gegiegeld op de vroege morgen.
Bob kwam aan en we hebben hem uitgenodigd voor de koffie!! HAHA in hun eigen bungalow!
Heerlijk ontbeten en wel bubur katjang idjo en verse fruitsap!
Nu zijn Bob, Lenn en Lin tickets gaan kopen voor Jakarta en Semarang.
En Stella, Arlita en ik gaan proberen te snorkelen in het zwembad!

  • 21 April 2016 - 06:56

    Ita:

    Bofferds, heerlijk he om zo je vakantie te vieren !
    Als jullie terug zijn hebben we hopelijk ook goed weer hier !
    Ik geniet met jullie mee,
    Xxx

  • 21 April 2016 - 10:24

    Vonnie:

    Genieten Dames!!! Groetjes aan Bob en Arlita!XXX

  • 21 April 2016 - 10:34

    Josie:

    Dat is nog eens vakantie naar mijn hart! Met volle teugen genieten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Lombok

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Mei 2016

Toch weer fijn om thuis te zijn!!

11 Mei 2016

laatste dag in Jakarta!!

10 Mei 2016

Tante Nora

09 Mei 2016

Verwendag!

08 Mei 2016

Dag Semarang
Hedy

Actief sinds 16 Feb. 2016
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 10871

Voorgaande reizen:

16 Februari 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: