Hongkong - Reisverslag uit Raamsdonksveer, Nederland van Hedy Pastora - WaarBenJij.nu Hongkong - Reisverslag uit Raamsdonksveer, Nederland van Hedy Pastora - WaarBenJij.nu

Hongkong

Door: Hedy

Blijf op de hoogte en volg Hedy

09 April 2016 | Nederland, Raamsdonksveer

Na een lange tocht veilig in Hongkong gekomen. Maar bij aankomst op schiphol zijn we als domino steentjes gevallen want Lindas's rok zat vast in de roltrap omdat een wagen niet door wilde rijden. Sterke mannen moesten haar rok kapot trekken anders ging het verkeerd. De roltrap is nu dus stuk! maar liever de roltrap dan Linda toch!!
Verder ging alles vlotjes, te veel overvracht maar door onze stralende lacht mocht alles erdoor. Maar naar huis gaande moeten we er wel rekening mee houden zei ze!
In Singapore stond Ahing op ons te wachten en werden naar Tiauw's huis gebracht om daar te eten. Er was een feestje want zijn achterkleinkind is 1 maand geworden en daar hoort allemaal familie bij die komen eten. Veel soorten satés, kreeft,udang rendang , hele aparte groenten pokoknja alles was lekker. Beiden zagen ze er heel goed uit. We hadden de verkeerde Mevr. Tiauw geknuffeld! hihihi bleek later een jongere uitgave van de echte te zijn! Dus haar zusje!
In huize Pastora komende begon het kei hard te regenen en zijn we natuurlijk in de regen gaan dansen. Echt zalig was dat.
Nu gaan we lekker onder de wol!