Bali 1 - Reisverslag uit Legian, Indonesië van Hedy Pastora - WaarBenJij.nu Bali 1 - Reisverslag uit Legian, Indonesië van Hedy Pastora - WaarBenJij.nu

Bali 1

Door: Hedy/Linda

Blijf op de hoogte en volg Hedy

16 April 2016 | Indonesië, Legian

O ja op Singapore hebben we met alle kleuren taxi's gereden .rood, geel, blauw, groen, wit, zilver en zwart Alleen de eerste chauffeur was gezellig de anderen allemaal chagrijnen. We hadden natuurlijk overvracht en die is ook door onze gastheer betaald! gelukkig niet al te veel maar ze zijn wel streng bij Air Asian

Met pijn in ons hart afscheid genomen te hebben van Mevr. en Mijnheer Tiauw, de meiden en Singapore zijn we nu in Bali! Onze tweede stop. Putihtje hartstikke blij om haar kleinzoon Eranio in de armen te sluiten en na gebel en gezocht eindelijk de chauffeur van Ferry gevonden. Hij stond er wel met een klein papiertje met" ibu Lenny" erop. Dus hebben wij dat niet gezien. Wij zijn met de auto naar ons hotel gereden en Eranio en Tia scheurden met hun brommertje en waren eerder bij ons hotel dan wij!
De kamers zijn groot en schoon. Eerst onze barangs op de kamer gezet en toen uit eten met z'n zessen! gezellig en daarna naar Starbuck voor koffie ijs!

Net lekker gedoucht en nu alle oleh 2x uitzoeken voor mijn cucuks. Zo happy de peppy om Eranio na bijna 4 jaar weer te zien en kennis te maken met Tia :-). Onze oleh2x voor familie in Jakarta sturen we maar op, want het duurt nog 2 weken voor we daar komen. Scheelt weer in de kgs van mn koffer....die ik weer kan aanvullen met oleh2x voor thuis...hihi.

• 16 April 2016 - 20:58

Ita:

Fijn dat jullie goed en wel aan zijn, heerlijk he jouw cucu weer te knuffelen Lin !!
    Xxxknuffels voor jullie VIER !!xx

• 17 April 2016 - 10:32

Peggy:

Je koffer is nu zeker zo goed als leeg he Linda ?? Veel oleh oleh voor Eranio ?!?! Geniet maar lekker van elkaar !! XxX