trekking naar de watervallen - Reisverslag uit Lombok, Indonesië van Hedy Pastora - WaarBenJij.nu trekking naar de watervallen - Reisverslag uit Lombok, Indonesië van Hedy Pastora - WaarBenJij.nu

trekking naar de watervallen

Door: Hedy/Lenny/Linda/Stella

Blijf op de hoogte en volg Hedy

28 April 2016 | Indonesië, Lombok

Vandaag heel vroeg opgestaan om naar de watervallen te gaan. Het was een mooie rit door de natuur! Onderweg veel apen gezien, geiten en honden die oversteken en dat Stella dan haar ogen dicht knijpt.
We gaan ieder onze eigenbelevenis vertellen. We moeten 375 treden op en neer gaan over sloten tussen stenen, smalle paadjes! In het begin vond ik het zwaar vooral al die hoge trappen. Ik moest echt naar adem happen. Een keer moesten we tussen hoge smalle rotsen gaan en de gids liep al ver voor ons dus als geintje zei ik help ik ben te dik voor deze rotsen! In het indonesich en hij zei sorry sorry en rende terug ! echt we kwamen niet meer bij natuurlijk kan ik er makkelijk door zo slank als ik ben! Ik geef de pen aan Stella


Hier dan de mijne. Het was echt een stik leuke en spannende tocht geweest soms waren de paadjes erg smal en moest je echt niet naar beneden kijken. Helaas was Hedy's batt.op dus kon ze niets meer opnemen. Ik moest toen n poging doen met mijn tel. ja ja moet je net bij mij zijn met zoiets. Bij de eerste waterval mochten we ernaartoe maar t water kwam echt hard naar beneden dus zijn Len en ik ietsjes verder gaan staan en hebben we ons gezicht met het water lekker natgemaakt. Toen zei de gids nog:daar blijft je gezicht altijd jong door
We of ik dan wilde gelijk eigelijk met heel mijn lijf eringaan. ha ha ha toch maar niet gedaan
Bij de tweede watervall zijn we wel alle maal eringegaan maar de meesten van ons eigenlijk omdat we al erg moesten.
ach we waren net kleine kindertjes zooo blij en uitgelaten waren we ondanks al de andere ontberingen die de volgende wel zullen vertellen . Ik geef het door aan Lenny

Mijn beurt. Er waren een aantal watervallen die wij gingen bezoeken, dus. Voordat we bij de eerste aankwamen, waren er al een aantal van ons buiten adem. Bij de eerste waterval hebben veel mooie foto's kunnen maken, onderweg naar de tweede begon het hard te regenen, even schuilen onder een afdakje dan maar.. het begon nog harder en harder te regenen en dan heeft het schuilen geen zin meer en zijn we met z'n allen verder gegaan in de stromende regen. Wat hebben we gelachen.
Aangekomen bij de tweede waterval, waren we allemaal doorweekt tot op de huid. Het regende nog steeds... Jammer dat we hiervan geen foto's hebben kunnen maken, onze toestellen zijn niet waterdicht en onze tassen ook niet. Alles werd nat, kleren, handdoeken, geld etc. etc.
Volgende beurt is aan Linda..

Als hekkensluiter hoef ik niet zoveel meer te vertellen....Het was n avontuur op zich en ik was echt blij dat ik mijn waterschoenen had aangetrokken. De gids zei dat we makkelijk op onze slippers konden gaan, zij deden t ook. En ik snap nog steeds niet hoe ze dat hebben kunnen doen. Want zelfs met de waterschoenen heb ik het gepresteerd om onderuit te gaan...ha ha. Dat was bij het oversteken van n bergbeekje om dichter bij de waterval te kunnen komen.
Any way het was een dag om nooit te vergeten.
Op weg naar huis nog naar de zonsondergang gekeken. Prachtig allemachtig !!! En nu tandjes poetsen, plassen en naar bed.
Morgen vliegen Stella en ik naar Jakarta.

zo nu bobo!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Lombok

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Mei 2016

Toch weer fijn om thuis te zijn!!

11 Mei 2016

laatste dag in Jakarta!!

10 Mei 2016

Tante Nora

09 Mei 2016

Verwendag!

08 Mei 2016

Dag Semarang
Hedy

Actief sinds 16 Feb. 2016
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 10873

Voorgaande reizen:

16 Februari 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: