Mijn verjaardag - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Hedy Pastora - WaarBenJij.nu Mijn verjaardag - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Hedy Pastora - WaarBenJij.nu

Mijn verjaardag

Door: Hedy

Blijf op de hoogte en volg Hedy

11 April 2016 | Singapore, Singapore

Mijn verjaardag begon om 3 uur in de nacht/ochtend! Ik hoorde geritsel en gepuf en dat was Lenny die niet kon slapen en is begonnen met ballonnen op te blazen. En toen was iedereen wakker en werden er ballonnen op geblazen en foto's gemaakt van mij met ballonnen en geld en ik vroeg of ik er wel designed er uit zag en toen deed Linda weer in haar broek van het lachen want ik had moeten zeggen: decent! Ik weer met mijn engels!
Daarna toch maar weer geprobeerd om te slapen en om half negen werd er gebeld of we niet kwamen ontbijten, Dus wij gauw naar ons tafeltje dekje en heerlijk mihoen gegeten als ontbijt.

We hebben een taxi gebeld en gingen zwemmen on the top of the world. Hele dure tickets gekocht en gezegd dat we wilden zwemmen maar tot onze grote teleurstelling mogen wij alleen maar op het dakterras en niet zwemmen want dat was alleen voor de hotelbewoners.
Wat waren we kwaad en we voelden ons echt bedrogen! Dus mensen niet willen zwemmen op te top want dat mag je NIET!!

Teleurgesteld hebben we eerst onze zwemspullen thuis gebracht en zijn toen naar Chinatown gegaan! In de mol de lunch genuttigd en lekker wezen slenteren! kijken kijken en niet kopen!

We moesten om 18.00 paraat zijn want we gaan uit eten met ons gast heer en dan weten we al dat we naar een dure restaurant gaan. We gingen met 20 personen en hadden een 8 of 9 gangen diner van kreeften, krabben, garnalen en vissen en schelpen! Heerlijk!
Toen kwam er nog een taart en werd er voor mij gezongen in het Engels, Singaporees en japans volgens mij. Een taart met stoom!!
Dus ja ik heb een geweldige verjaardag gehad!!

  • 11 April 2016 - 18:11

    Mike:

    Fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad. Volgende jaar maak je er maar een zwemfeestje van op je verjaardag xxx

  • 11 April 2016 - 19:53

    Esther:

    Gefeliciteerd Hedy met je verjaardag .deze verjaardag zal je niet snel vergeten

  • 11 April 2016 - 19:55

    Rachel :

    Super leuk Klinkt het allemaal! Blij voor jullie xxx

  • 11 April 2016 - 20:27

    Ita:

    Wat anders dat je van plan was ja Heed, moeilijk om door te drukken wat jou plan was, maar goed jullie hebben toch lekker gegeten !xx

  • 11 April 2016 - 22:37

    Josie:

    Van harte schattebout!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Mei 2016

Toch weer fijn om thuis te zijn!!

11 Mei 2016

laatste dag in Jakarta!!

10 Mei 2016

Tante Nora

09 Mei 2016

Verwendag!

08 Mei 2016

Dag Semarang
Hedy

Actief sinds 16 Feb. 2016
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 10883

Voorgaande reizen:

16 Februari 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: