Relax dagje - Reisverslag uit Lombok, Indonesië van Hedy Pastora - WaarBenJij.nu Relax dagje - Reisverslag uit Lombok, Indonesië van Hedy Pastora - WaarBenJij.nu

Relax dagje

Door: Putihtje

Blijf op de hoogte en volg Hedy

21 April 2016 | Indonesië, Lombok

We hebben besloten om vandaag maar n beetje thuis te hangen. Na ons ontbijt van verse papaya juice en n (grooote) kom boeboer katjang idjo, ben ik met Bob en Lenny naar het Garuda kantoor gegaan om onze ticket voor de bruiloft in Jakarta te boeken. Daarna terug naar huis en heerlijk gezwommen in het zwembad voor ons terras..hihi wel decadent eey !
Na het middageten zijn wij twee potjse canasta gaan spelen (Len/ Hedy Bob et moi ) en allebei gewonnen door team Lenny/Hedy :-( Maar is niet erg hoor, we nemen nog wel n keer revange.
Tijdens het spelen werden we verrast met (weer een te grote kom) ijs tèlèr...heerlijk !! Toen was t echt wel nodig om n rondje te wandelen. We zijn dicht bij huis gebleven hoor, want we zijn hier nog niet zo bekend. Stella, Lenny en ik gingen erop uit en Hedy en Arlita bleven thuis. We zijn door de huisjes van de dessa gelopen en hadden natuurlijk bekijks. Stella heeft nog kepik mas ontdekt (dat zijn van die kevertjes met gouden vleugeltjes)...dat is voor ons jeugdsentiment en....en...tegen de avond begon t te regenen...wij (Lenny had net gedoucht) snel snel snel badpak aan en hop t zwembad in....zaaalig. Ook jeugdsentiment....maar t regent echt heeel hard met gevolg dat we wat lekkages in onze slaapkamer hebben, maar ach n kleinigheidje houd je toch. We zitten nu op ons platje...de een zit te lezen, de ander te patiencen en Len op haar smartphone......en ik hier t verslag te rammelen. En nu door de regen naar Bob en Arlita's huisje.....denk ik ;-)

• 21 April 2016 - 16:49

Ita: