laatste dag op Singapore/Singapore - Reisverslag uit Singapore Island, Singapore van Hedy Pastora - WaarBenJij.nu laatste dag op Singapore/Singapore - Reisverslag uit Singapore Island, Singapore van Hedy Pastora - WaarBenJij.nu

laatste dag op Singapore/Singapore

Door: Hedy/Lenny

Blijf op de hoogte en volg Hedy

15 April 2016 | Singapore, Singapore Island

Vandaag hebben we ons gesplitst in de shoppers en casino spelers. Lenny en Stella willen graag shoppen en Putihtje en ik willen graag naar de casino in Sentossa eiland. Want dan hebben we in 2 mega grote casino's gespeeld.
Wij hebben onze Singapore dollars in 2en gedeeld en Putihtje en ik zijn met de taxi naar Sentosa eiland gegaan naar casino nr.2
Erg leuk en ook leuk dat we gewonnen hebben.

Stella en ik zijn te voet richting de dichtbij zijnde Mall gegaan. Dit bleek een tocht te zijn van zo'n uur, alleen hebben we niet gevonden waar we eigenlijk naar toe wilden gaan. We hebben zo'n 1,5 uur gelopen, verschillende keren gevraagd en uiteindelijk zijn wij bij Stadion Kallang Mall o.i.d. terecht gekomen. Daar geshopt, leuke dingen en kleren gekocht en om ca. 16.00 en toen terug gelopen. Al met al hebben we zo'n vier uurtjes gelopen, pffffffffff

We kwamen gelijk thuis en hebben de koffers een beetje gepakt en zijn toen naar de fam. Tiauw gegaan om te eten. Heerlijk maar liefst 14 gerechten stonden op tafel plus nog 5 soorten vruchten!
Toen kregen wij nog ieder nog genoeg rupiahs gehad om de eerste dagen in Bali door te komen.
Morgen nog even ontbijten bij da fam. Tiauw en op naar Bali!!

• 15 April 2016 - 16:05

Ita:

Wat fijn dat jullie gewonnen hebben, voorlopig dus nog lekker voortgaan !
    De rupiahs zijn ook nooit weg, alvast een goede reis naar bali, blijf genieten !!!
    Xxxita

• 15 April 2016 - 16:57

Sharon:

Bofkontjes!

• 16 April 2016 - 15:50

Dorie:

Hoi Hedy, nog gefeliciteerdmet je verjaardag! Zo te zien en te lezen, vermaken jullie je wel.